پمپ هیدرولیک

بغل گیربکس ایسوز چیست؟

بغل گیربکس ایسوز

بغل گیربکس ایسوز چیست؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی بغل گیربکس ایسوز بپردازیم. پس با ما همراه باشید با این مقاله بسیار مفید که در سال 2023 تولید و تالیف شده است. در این مقاله به بررسی What is Isuzu gearbox? خواهیم پرداخت که بسیار مفید است.

بررسی بغل گیربکس ایسوز

بغل گیربکس ایسوز (Isuzu Differential) یک نوع بغل گیربکس است که توسط شرکت ایسوزو تولید می‌شود. ایسوزو یک شرکت تولیدکننده خودرو و موتور در ژاپن است و بغل گیربکس ایسوزو در خودروهای این شرکت و سایر خودروهایی که از اجزا و تجهیزات ایسوزو استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود.

بغل گیربکس ایسوزو همانند سایر بغل گیربکس‌ها، وظیفه توزیع قدرت بین چرخ‌های رانندگی را دارد. این بغل گیربکس در خودروهای ایسوزو از جمله کامیون‌ها، ون‌ها و خودروهای سنگین استفاده می‌شود.

اجزای بغل گیربکس ایسوزو شامل مهره و پیچش (Ring and Pinion Gear)، آهنرباها (Spider Gears) و روانکارها (Side Gears) می‌شود. این اجزا با همکاری و ترکیب شدن درون قفل بغل گیربکس، تفاوت سرعت چرخ‌ها را تنظیم کرده و قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کنند.

بغل گیربکس ایسوزو با توجه به کیفیت ساخت و قابلیت تحمل بار سنگین، در شرایط سخت رانندگی و باربری کاربرد دارد. این بغل گیربکس به خوبی با قدرت و کارایی بالا، ثبات و کنترل خودرو را در شرایط سخت تر بهبود می‌بخشد.

بغل گیربکس ایسوز

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره بغل گیربکس ایسوزو یا مدل‌های خاصی از آن، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

 

همچنین پیشنهاد می شود مقالات زیر را مطالعه نمایید:

انواع بغل گیربکس

بغل گیربکس چه اجزایی دارد

عملکرد بغل گیربکس

بغل گیربکس فوتون چیست؟

بغل گیربکس خاور چیست

 


مقالات مرتبط با سازه های پمپ هیدرولیک و مقالات پمپ هیدرولیک و اهمیت گشتاور صحیح PTO در سابت شهر قطعات در دسترس خوانندگان و علاقمندان است.

مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین تمامی خدمات شهر قطعات همراه با ضمانت اجرایی و گارانتی در قرارداد می‌باشد.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترس برای همه” 

فروشگاه شهر قطعات

در صورت نیاز به سفارش انواع پمپ های هیدرولیک ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان شهر قطعات تماس حاصل فرمایید و یا به سایت shahreghataat.com مراجعه كنید. ما در بخش فروشگاه شهر قعات تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل پمپ های هیدرولیک را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پمپ هیدرولیک قدم بگذارید.

انواع خدمات شهر قطعات

  • پشت گیربکس
  • بغل گیربکس
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ هیدرولیک ایرانی
  • پمپ های هیدرولیک پیستونی
  • پمپ هیدرولیک آلومینیومی
  • پمپ هیدرولیک جرثقیل
  • پمپ هیدرولیک دستی
  • پمپ هیدرولیک دستی فشار بالا

تولیدکننده انحصاری و فروشگاه شهر قطعات


برای بهره‌مندی از خدمات گروه شهر قطعات می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس ما:  02191035928 

فکس: 02191035928

ایمیل :info.shahreghataat.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *