پمپ هیدرولیک

انتخاب پمپ هیدرولیک

انتخاب پمپ هیدرولیک

بررسی و انتخاب پمپ هیدرولیک

در این مقاله قصد داریم به بررسی و انتخاب پمپ هیدرولیک بپردازیم. پس با ما همراه باشید با این مقاله بسیار مفید که در سال 2022 منتشر شده است. برای انتخاب پمپ هیدرولیک بهتر است که به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پمپ را بخرید.

 

انتخاب پمپ هیدرولیک

انتخاب پمپ هیدرولیک

برای انتخاب پمپ هیدرولیک باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید. بدون در نظر گرفتن نکات ضروری نمی توانید پمپ هیدرولیک مناسبی را خریداری نمایید. بسیاری از افراد بدون توجه به معیارهای مهم، برای خرید پمپ هیدرولیک اقدام می نمایند. اما اگر عوامل موثر و اصلی جهت انتخاب انواع پمپ را نشناسید کارایی مناسبی از پمپ دریافت نمی کنید.

چه نکاتی زمان انتخاب پمپ هیدرولیک اهمیت دارد ؟

 برخی از مهمترین معیارهایی که جهت انتخاب پمپ هیدرولیک اهمیت دارند عبارت هستند از :

انتخاب پمپ هیدرولیک

1- بررسی عملکرد و مدل پمپ هیدرولیک

 یکی از مهمترین معیارهای انتخاب انواع پمپ هیدرولیک نوع پمپ است. شما باید مدل های پمپ هیدرولیک را از نظر عملکردی که دارند مورد بررسی قرار دهید. برخی از پمپ ها برای فشار کاری کم مورد استفاده قرار می گیرند. اما برخی دیگر از پمپ ها برای فشار کاری بالا استفاده خواهند شد. شما می توانید مدل های گوناگون پمپ های متوسط، کم فشار و فشار بالا را در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

2- بررسی برند تولیدی پمپ هیدرولیک

 یکی دیگر از نکاتی که جهت انتخاب بهترین پمپ هیدرولیک باید به آن دقت داشته باشید این است که برند تولیدی پمپ را بررسی کنید. برندهای متفاوتی تولید پمپ های هیدرولیک را بر عهده دارند. هر یک از برندهای پمپ هیدرولیک را از نظر استاندارد بودن باید به خوبی بررسی نمایید. برخی از برندهای پمپ های هیدرولیک شناخته شده نیستند و همراه با گارانتی نمی باشند. به همین دلیل از خرید این نمونه پمپ های هیدرولیک به صورت جدی خودداری کنید.

3- بررسی فشار کاری بهترین پمپ هیدرولیک

یکی دیگر از نکاتی که جهت انتخاب پمپ هیدرولیک اهمیت دارد بررسی فشار کاری پمپ است. حداکثر فشار کاری با قدرت مدار مشخص می گردد. پمپ هایی که فشار کاری بالاتر دارند، دارای اجزای زیادی هستند. برای سیستم های مشخص شده از پمپ های کوچک تر و یا بزرگ استفاده می‌ کنند. یکی از مهم‌ترین اشکالاتی که در فشار کاری بالا وجود دارد اثرات مخربی است که از خود به جای می گذارد.

4- بررسی سرعت پمپ

یکی دیگر از نکاتی که زمان انتخاب بهترین پمپ هیدرولیک باید به آن دقت داشته باشیم سرعت محرک پمپ آب است. محور بسیاری از پمپ ها به صورت مستقیم روی موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی تاثیر می گذارد. شما باید میزان دبی خروجی را بر اساس سرعت گردش محور ورودی تنظیم کنید. حداقل و همچنین حداکثر سرعت محور به وسیله سازنده مشخص خواهد شد.

5- بررسی نوع سیال مدل های پمپ هیدرولیک

 نوع سیال یکی دیگر از نکاتی است که زمان انتخاب پمپ هیدرولیک باید به آن دقت داشته باشید. برای طراحی پمپ‌ ها محدوده مشخص شده ای از سیال را در نظر می‌ گیرند. روغن‌ های معدنی در پمپ ها به کار گرفته می شوند. سیالات مشتق علاوه بر اینکه قابلیت روغنکاری اجزای متحرک را نخواهد داشت موجب کاهش عمر پمپ می شوند.

6- توجه به قیمت پمپ هیدرولیک

توجه به قیمت انواع پمپ یکی دیگر از نکاتی است که زمان انتخاب مدل های پمپ هیدرولیک باید به آن دقت کنید. هزینه ‌ای که نیاز است برای خرید مدل های متفاوت پرداخت کنید به برند تولیدی، فشار کاری، نوع سیال و … بستگی دارد.

 

 

خرید انواع پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

قیمت پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک ماشین آتش نشانی

خرید پمپ هیدرولیک خورشیدی

 

 

 

 

 


مقالات مرتبط با سازه های پمپ هیدرولیک و مقالات پمپ هیدرولیک و اهمیت گشتاور صحیح PTO در سابت شهر قطعات در دسترس خوانندگان و علاقمندان است.

مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین تمامی خدمات شهر قطعات همراه با ضمانت اجرایی و گارانتی در قرارداد می‌باشد.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترس برای همه” 

فروشگاه شهر قطعات

در صورت نیاز به سفارش انواع پمپ های هیدرولیک ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان شهر قطعات تماس حاصل فرمایید و یا به سایت shahreghataat.com مراجعه كنید. ما در بخش فروشگاه شهر قعات تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل پمپ های هیدرولیک را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پمپ هیدرولیک قدم بگذارید.

انواع خدمات شهر قطعات

  • پشت گیربکس
  • بغل گیربکس
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ هیدرولیک ایرانی
  • پمپ های هیدرولیک پیستونی
  • پمپ هیدرولیک آلومینیومی
  • پمپ هیدرولیک جرثقیل
  • پمپ هیدرولیک دستی
  • پمپ هیدرولیک دستی فشار بالا

تولیدکننده انحصاری و فروشگاه شهر قطعات


برای بهره‌مندی از خدمات گروه شهر قطعات می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس ما:  02191035928 

فکس: 02191035928

ایمیل :info.shahreghataat.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *