پمپ هیدرولیک

خرید انواع پمپ هیدرولیک

انواع پمپ هیدرولیک

خرید انواع پمپ هیدرولیک

در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید انواع پمپ هیدرولیک بپردازیم. پس با ما همراه باشید با این مقاله بسیار مفید که در سال 2022 منتشر شده است. امروزه انواع پمپ هیدرولیک تولید می‌ شود. به همین دلیل مشتری با خیال راحت می تواند بین مدل های گوناگون بهترین مدل را خریداری کند.

 

خرید انواع پمپ هیدرولیک

امروزه انواع پمپ هیدرولیک را تولید می‌ کنند تا مشتریان بتوانند بر اساس نوع صنعت خود بهترین پمپ هیدرولیک را خریداری نمایند. پمپ های هیدرولیک به دو دسته با جایی غیر مثبت و مثبت دسته بندی می شوند. پمپ های بار غیر مثبت به دلیل جریان خروجی بالا و فشار کم سیال بیشترین کاربرد هایشان، خانگی است. شما می توانید از پمپ های جابجایی مثبت برای کاربردهای صنعتی استفاده کنید. دسته بندی های متفاوت پمپ های هیدرولیک را در ادامه معرفی می نماییم.

انواع پمپ هیدرولیک

انواع پمپ های هیدرولیک

معرفی انواع پمپ هیدرولیک

 برخی از انواع پمپ هیدرولیک و وظیفه آنها که باید به‌ خوبی مورد بررسی قرار بگیرند عبارت هستند از :

1- پمپ های دنده ای

 پمپ هیدرولیک دنده ای یکی از مدل های پمپ هیدرولیک است. این پمپ ابعاد کوچک و همچنین طراحی ساده دارد. در قطعات متحرک و ماشین های ابزار می ‌توانید این پمپ را به کار بگیرید. این نمونه پمپ که بازدهی پایینی از خود نشان می دهد هزینه تعمیرات و نگهداری اش زیاد است. پمپ های دنده ای دارای پنل قسمت متحرک می باشند که به صورت همزمان کار می کند. پمپ هیدرولیک چرخ دنده ‌ای در دو دسته خارجی و داخلی تولید می شود. همچنین شما می توانید پمپ های هیدرولیک رینگ دنده ای و دود اسکرو را به عنوان پمپ هیدرولیک چرخ دنده ای خریداری کنید.

2- پمپ های پره ای

 یکی دیگر از مدل‌ های پمپ هیدرولیک نمونه پره ای است. پمپ های پره ای صدای کمی دارند و به همین دلیل مشتریان زیادی را جذب می کنند. پمپ های هیدرولیک پره ای برای جریان پایین یا در جریان ثابت به کار گرفته می‌ شوند. به همین دلیل پمپ های پره ای با اینکه سرعت بالایی دارند صدای کمتری تولید خواهند کرد. پمپ های پره ای به عنوان پمپ هیدرولیک کوچک شناخته می شوند. پمپ های پره ای برای کاهش دادن صدا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

4- مدل های پمپ های هیدرولیک پیستونی

پمپ پیستونی یکی دیگر از انواع پمپ هیدرولیک به شمار می ‌رود. مکانیزم این نمونه پمپ آب به صورت دورانی می باشد. پیستون ها در سیلندر عملیات رفت و برگشت را انجام می‌ دهند. بعد از اینکه روغن به درون فیلتر می ‌رسد وارد سیستم پمپ خواهد شد. قیمت این نمونه پمپ ها نسبت به دیگر مدل ها بالاتر خواهد بود.

اگر پیستون پمپ به صورت دقیق آب بندی نشود طول عمر بیشتری از خود نشان نمی دهد. به دلیل طراحی خاصی  که برای پمپ های پیستونی به کار می‌ گیرند تعمیر آنها تا حدودی دشوار است. شما می‌توانید پمپ های پیستونی محوری، پمپ های پیستونی محوری تغییر مکان، پمپ های پیستونی شعاعی مثبت و متغیر را خریداری کنید.

خرید انواع پمپ هیدرولیک

انواع پمپ

پمپ های دیافراگمی

 پمپ دیافراگمی به عنوان یکی دیگر از مدل های پمپ های هیدرولیک شناخته می شود. عملکرد این پمپ ها شبیه عملکرد پمپ های پیستونی خواهد بود. در این پمپ ‌ها پیستون با استفاده از دیافراگم انعطاف پذیری زیادی به دست می‌ آورد. معایبی که به وسیله پکینگهای پیستون به وجود می ‌آید در این پمپ ها برطرف خواهد شد/ پمپ های دیافراگمی عملکردشان به صورت ضربانی خروجی است.

کاربردهای رایج پمپ هیدرولیک

بسته به نوع پمپ، کاربردهای رایج ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. حرکت آب.
  2. پردازش شیمیایی.
  3. مدیریت سیال با حجم زیاد
  4. آب/سیال تحت فشار

عملکرد پمپ ها:

وظیفه پمپ افزایش فشار سیال و ایجاد سرعت مطلوب است. به طوری که ممکن است آن مایع از مکانی به مکان دیگر منتقل شود.

سه قسمت اصلی یک پمپ چیست؟

اجزای اصلی پمپ عبارتند از

  1. بدنه،
  2. پروانه،
  3. صفحه پشتی،
  4. مهر و موم شفت
  5. شفت
  6. و آداپتور موتور.

برخی از پمپ ها دارای صفحه پشتی به عنوان بخشی از بدنه هستند که در این صورت یک پوشش قابل جابجایی خواهید داشت. مهر و موم شفت بخش مهمی از پمپ است و انتخاب مهر و موم مناسب یک مرحله مهم است.

اصل اصلی پمپ ها چیست؟

اصل کار پمپ تبدیل انرژی مکانیکی به فشار است. در حین کار، یک پروانه چرخان مایع را شتاب می دهد و با بزرگ شدن ناحیه پوشش پمپ، سرعت سیال به فشار تبدیل می شود. در نتیجه سیال تحت فشار از تخلیه پمپ خارج می شود

انواع پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

ساختار پمپ هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک کجا استفاده می شود ؟

انتخاب پمپ هیدرولیک

 


مقالات مرتبط با سازه های پمپ هیدرولیک و مقالات پمپ هیدرولیک و اهمیت گشتاور صحیح PTO در سابت شهر قطعات در دسترس خوانندگان و علاقمندان است.

مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین تمامی خدمات شهر قطعات همراه با ضمانت اجرایی و گارانتی در قرارداد می‌باشد.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترس برای همه” 

فروشگاه شهر قطعات

در صورت نیاز به سفارش انواع پمپ های هیدرولیک ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان شهر قطعات تماس حاصل فرمایید و یا به سایت shahreghataat.com مراجعه كنید. ما در بخش فروشگاه شهر قعات تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل پمپ های هیدرولیک را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پمپ هیدرولیک قدم بگذارید.

انواع خدمات شهر قطعات

  • پشت گیربکس
  • بغل گیربکس
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ هیدرولیک ایرانی
  • پمپ های هیدرولیک پیستونی
  • پمپ هیدرولیک آلومینیومی
  • پمپ هیدرولیک جرثقیل
  • پمپ هیدرولیک دستی
  • پمپ هیدرولیک دستی فشار بالا

تولیدکننده انحصاری و فروشگاه شهر قطعات


برای بهره‌مندی از خدمات گروه شهر قطعات می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس ما:  02191035928 

فکس: 02191035928

ایمیل :info.shahreghataat.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *