پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ هیدرولیک دنده ای

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

در این مقاله قصد داریم به بررسی و خرید پمپ هیدرولیک دنده ای بپردازیم. پس با ما همراه باشید با این مقاله بسیار مفید که در سال 2022 منتشر شده است. یکی از انواع پمپ های روتاری، پمپ هیدرولیک دنده ای است که دسته بندی های متنوعی دارد و قیمت هرکدام با دیگری فرق دارد.

 

 

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

یکی از انواع پمپ های روتاری، پمپ هیدرولیک دنده ای می باشد. در زمینه های گسترده ای می توانید از این پمپ استفاده کنید. دسته بندی های متفاوت پمپ های هیدرولیک دنده ای به صورت خارجی و داخلی هستند. عملکرد هر یک از پمپ ها روی ایجاد حرکت دورانی تاثیر زیادی می گذارد. از نگاه فنی باید بدانید که پمپ های هیدرولیک دنده های بسیار ساده می باشند. جزئیات مکانیکی درون این پمپ رعایت شده است.

برای طراحی کردن پمپ های هیدرولیک دنده ای از دو عدد چرخ دنده بهره‌ برداری می ‌شود. این چرخ دنده ها با یکدیگر ارتباط دارند. یکی از آنها روی شفت مولد تاثیر می ‌گذارد و چرخ دنده دیگر حرکت هرزگرد را بر عهده دارد. به طور کلی طرح یک چرخ دنده موجب چرخش چرخ دنده دیگر خواهد شد. برای تولید چرخ دنده ها که برعکس یکدیگر می باشند باید از پوسته فلزی آب بندی شده استفاده شود.

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ های دنده ای هیدرولیک

 

انواع پمپ های هیدرولیک دنده ای

 پمپ دنده ای هیدرولیک انواع متفاوتی دارد. ماهیت طراحی هر یک از پمپ های دنده ای به صورت یکسان می باشد. شما از این پمپ ها برای حرکت سیال می توانید استفاده کنید. نحوه قرار گرفتن چرخ دنده ها در کنار یکدیگر متفاوت خواهد بود. به همین دلیل چیدمان و شکل قرار گرفتن چرخ دنده ها به صورت خارجی و داخلی می باشد.

پمپ های خارجی در حجم کم قادر هستند مقدار فشار زیادی را تولید کنند. قیمت پمپ های خارجی نسبتاً ارزان تر می باشد. شما به راحتی می توانید این پمپ ها را تنظیم کنید. پمپ های داخلی وزن سبک دارند و در حین کار صدای کمتری تولید می ‌کنند. برای پمپاژ سیالات ویسکوزیته می‌ توانید این پمپ ها را به کار بگیرید.

 

قیمت پمپ هیدرولیک دنده ای

 یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید پمپ هیدرولیک دنده ای به آن توجه می ‌کنند قیمت است. هزینه‌ای که برای خریداری پمپ های دنده ای باید پرداخت کنید به مدل آنها بستگی دارد. نمونه پمپ های خارجی دنده ای نسبت به پمپ های داخلی ارزان تر می باشند. به طور کلی برند تولیدی انواع پمپ های هیدرولیک تاثیر زیادی روی قیمت آنها می گذارد.

در صورتی که یکی از پمپ های خانگی هیدرولیک را بخواهید خریداری کنید باید هزینه بیشتری برای خرید پمپ ها پرداخت نمایید. قیمت هر یک از پمپ آب ها را به صورت روزانه بررسی کنید تا بتوانید بهترین پمپ را برای صنعت مورد نظرتان خریداری نمایید.

پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ های دنده ای

ساختار پمپ های هیدرولیک دنده ای

 یکی از مهمترین مسائلی که زمان کارکرد پمپ دنده ای هیدرولیک باید به آن دقت داشته باشید ساختار پمپ است. انواع پمپ های هیدرولیک دنده ای که به صورت خارجی و داخلی هستند در دسته بندی پمپ های متفاوت قرار خواهد گرفت. قابلیتی که پمپ های هیدرولیک دارند موجب شده کاربردهای بی نظیری از آنها دریافت شود.

کاربرد های عادی پمپ ها بی نظیر است. برای خرید مدل ‌های گوناگون پمپ های داخلی و خارجی دنده ای باید با کارشناسانی که فروش پمپ ها را بر عهده دارند مشورت کنید. آنها به خوبی می‌ دانند که کدام یک از پمپ ها را باید در چه صنایعی و به چه صورت نصب نمایید.

پمپ هیدرولیک دنده ای

دو نوع پمپ هیدرولیک چیست؟

دو نوع پمپ هیدرولیک وجود دارد:

  1. پمپ های دنده ای
  2. و پمپ های پیستونی.

پمپ های پیستونی شعاعی و محوری از انواع پمپ های پیستونی هستند. پمپ های محوری حرکت خطی ایجاد می کنند، در حالی که پمپ های شعاعی می توانند حرکت چرخشی ایجاد کنند. دسته پمپ دنده ای بیشتر به پمپ های دنده ای خارجی و پمپ های دنده ای داخلی تقسیم می شود.

معنی P و T در هیدرولیک چیست؟

درگاه تغذیه که «P» یا پورت فشار نامیده می‌شود، یک مخزن یا پورت «T» که سیال مصرف‌شده را به مخزن هیدرولیک برمی‌گرداند، و یک پورت کار به نام پورت «A» که سیال را به مخزن می‌رساند. بار

4 نوع موتور هیدرولیک چیست؟

سه نوع موتور هیدرولیک وجود دارد:

  1. دنده ای،
  2. پیستونی
  3. و پره ای.

آیا پمپ هیدرولیک می تواند به هر دو صورت کار کند؟

یک پمپ هیدرولیک می تواند در هر دو جهت بچرخد، اما مهم است که بدانیم پمپ در واقع در چه جهتی می چرخد تا بیشترین استفاده را از انرژی مصرف شده داشته باشد. جهت چرخش پمپ بر میزان فشاری که می تواند ایجاد کند و سرعت حرکت سیال را تحت تأثیر قرار می دهد.

پمپ هیدرولیک دنده ای

پمپ هیدرولیک دنده ای

 

خرید انواع پمپ هیدرولیک

قیمت پمپ هیدرولیک

ساختار پمپ هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک کجا استفاده می شود ؟

 


مقالات مرتبط با سازه های پمپ هیدرولیک و مقالات پمپ هیدرولیک و اهمیت گشتاور صحیح PTO در سابت شهر قطعات در دسترس خوانندگان و علاقمندان است.

مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین تمامی خدمات شهر قطعات همراه با ضمانت اجرایی و گارانتی در قرارداد می‌باشد.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترس برای همه” 

فروشگاه شهر قطعات

در صورت نیاز به سفارش انواع پمپ های هیدرولیک ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان شهر قطعات تماس حاصل فرمایید و یا به سایت shahreghataat.com مراجعه كنید. ما در بخش فروشگاه شهر قعات تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل پمپ های هیدرولیک را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پمپ هیدرولیک قدم بگذارید.

انواع خدمات شهر قطعات

  • پشت گیربکس
  • بغل گیربکس
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ هیدرولیک ایرانی
  • پمپ های هیدرولیک پیستونی
  • پمپ هیدرولیک آلومینیومی
  • پمپ هیدرولیک جرثقیل
  • پمپ هیدرولیک دستی
  • پمپ هیدرولیک دستی فشار بالا

تولیدکننده انحصاری و فروشگاه شهر قطعات


برای بهره‌مندی از خدمات گروه شهر قطعات می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس ما:  02191035928 

فکس: 02191035928

ایمیل :info.shahreghataat.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *