پمپ هیدرولیک

ساختار پمپ هیدرولیک

ساختار پمپ هیدرولیک

بررسی ساختار پمپ هیدرولیک

در این مقاله قصد داریم به بررسی ساختار پمپ هیدرولیک بپردازیم. پس با ما همراه باشید با این مقاله بسیار مفید که در سال 2022 منتشر شده است. اگر به خوبی ساختار پمپ هیدرولیک و مدل های متنوع این پمپ را بدانید می توانید بهترین پمپ را بر اساس نیاز صنعت خود خریداری کنید.

 

ساختار پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک به عنوان یکی از مهمترین منابع قدرت ماشین ها شناخته می‌ شود. اگر به خوبی ساختار پمپ هیدرولیک را بشناسید می ‌توانید از آن استفاده بهینه در ماشین های هیدرولیکی داشته باشید. به طور کلی اگر مایل هستید که ساختار پمپ های هیدرولیک را بررسی کنید باید دسته بندی های پمپ ها را به خوبی بشناسید.

ساختار پمپ هیدرولیک

کارایی پمپ هیدرولیک

انواع پمپ های هیدرولیک

 پمپ های هیدرولیک را به دو دسته تقسیم بندی می کنند که هر یک از آنها دارای ویژگی خاصی هستند. ساختار پمپ هیدرولیک جابجایی غیر مثبت با جابجایی مثبت فرق می کند. پمپ های گریز از مرکز از جمله مدل های جابجایی غیر مثبت هستند. این نمونه ها توانایی مقاومت در فشار بالا را ندارند.

به همین دلیل در صنعت هیدرولیک به ندرت استفاده می شوند. به طور معمول این پمپ ها برای انتقال دادن اولیه سیال به کار گرفته خواهند شد. این پمپ ها در سیستم هایی که فشارشان پایین است و جریان بالایی دارند به کار گرفته می ‌شوند. پمپ هایی که با جابجایی مثبت هستند به ازای هر یک چرخه مقدار مشخص شده ای از سیال را به سمت خروجی ارسال می کنند.  این پمپ ها مزیت های بیشتری نسبت به پمپ های با جابجایی غیر مثبت دارند. اندازه آنها کوچکتر است و بازده حجمی بالایی را در بر می‌ گیرند.

تفاوت ساختار پمپ هیدرولیک دنده ای، پیستونی و …

ساختار پمپ هیدرولیک چرخ‌ دنده‌ ای، پره ای، پیستونی و … با یکدیگر فرق می کند. از آنجایی که پمپ های چرخ دنده ای قیمت مناسبی دارند و طراحی آنها ساده است در سیستم های هیدرولیک دارای کاربرد بیشتری می باشند.

شما می توانید این مدل پمپ را در ابزار و تجهیزات متحرک به کار بگیرید. پمپ های پره ای به عنوان پمپ تیغه ای شناخته می شوند. به طور کلی از آنجایی که این پمپ ها بی صدا هستند توجه بسیاری از خریداران را جلب کرده اند.

 تمیزی روغن و همچنین روانکاری خوب که از پمپ هیدرولیک پره ای دریافت می شود تاثیر زیادی روی کارکرد پمپ دارد. پمپ های پره ای در بازه فشار کاری مناسبی کار می‌ کنند. پمپ های پیستونی توان بیشتری نسبت به دیگر پمپ ها دارند. اگر پیستون آنها به درستی آب بندی شود شما می توانید بازدهی مناسبی از آنها دریافت کنید. پمپ های پیستونی را به عنوان گران ترین پمپ های هیدرولیک به شمار می ‌آورند.

ساختار پمپ هیدرولیک

عملکرد پمپ هیدرولیک

کاربرد پمپ های هیدرولیک

 شما برای شناخت و بررسی ساختار پمپ هیدرولیک کاربرد هر یک از آنها را باید به خوبی بشناسید. از پمپ های هیدرولیک برای خنک کاری، استفاده گسترده ای می شود. جهت انتقال دادن مواد شیمیایی، بازی و اسیدی این پمپ ها کاربرد زیادی دارند. در سامانه‌های هیدرودینامیکی شما می توانید از این پمپ ها جهت انتقال دادن آب آشامیدنی و … استفاده کنید.

انتقال دادن مواد جامد با استفاده از این پمپ به بهترین نحو ممکن انجام می شود. اگر قصد خریداری پمپ های هیدرولیک را دارید باید به سازگاری پمپ با انواع روغن ها دقت داشته باشید. توجه کردن به وضعیت کنترل جریان پمپ یکی از مهم ترین نکاتی است که اهمیت زیادی دارد.

خرید انواع پمپ هیدرولیک

خرید پمپ هیدرولیک دنده ای

قیمت پمپ هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک کجا استفاده می شود ؟

 

 


مقالات مرتبط با سازه های پمپ هیدرولیک و مقالات پمپ هیدرولیک و اهمیت گشتاور صحیح PTO در سابت شهر قطعات در دسترس خوانندگان و علاقمندان است.

مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین تمامی خدمات شهر قطعات همراه با ضمانت اجرایی و گارانتی در قرارداد می‌باشد.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترس برای همه” 

فروشگاه شهر قطعات

در صورت نیاز به سفارش انواع پمپ های هیدرولیک ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان شهر قطعات تماس حاصل فرمایید و یا به سایت shahreghataat.com مراجعه كنید. ما در بخش فروشگاه شهر قعات تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل پمپ های هیدرولیک را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پمپ هیدرولیک قدم بگذارید.

انواع خدمات شهر قطعات

  • پشت گیربکس
  • بغل گیربکس
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ هیدرولیک ایرانی
  • پمپ های هیدرولیک پیستونی
  • پمپ هیدرولیک آلومینیومی
  • پمپ هیدرولیک جرثقیل
  • پمپ هیدرولیک دستی
  • پمپ هیدرولیک دستی فشار بالا

تولیدکننده انحصاری و فروشگاه شهر قطعات


برای بهره‌مندی از خدمات گروه شهر قطعات می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس ما:  02191035928 

فکس: 02191035928

ایمیل :info.shahreghataat.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *